EM-PRESS

Show Navigation
  • Archive
    • All Galleries
    • Search
    • Cart
    • Lightbox
    • Client Area
  • Portfolio
  • About
  • Contact
  • Search
  • Video
  • Log in Client Area

Search Results

Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
{ 66 images found }

Loading ()...

  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-312.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto regiseur Raymond van Rijn en hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-251.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-315.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-294.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-293.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-285.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-282.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto regiseur Raymond van Rijn aan de camera en hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-278.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto  hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-273.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto  hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-269.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-265.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-259.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-258.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-311.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-304.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-303.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-301.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-297.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-292.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-288.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-289.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-284.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto regiseur Raymond van Rijn
    EMST20070617-275.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto  hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-271.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-268.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-256.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-255.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-314.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-313.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-306.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-302.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-299.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-295.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-296.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-290.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-287.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-281.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-279.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto regiseur Raymond van Rijn aan de camera en hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-277.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto  hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-274.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-267.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-264.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-262.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-257.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-253.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto regiseur Raymond van Rijn en hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-252.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-308.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-307.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-300.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-286.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-280.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto regiseur Raymond van Rijn aan de camera en hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-276.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-266.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-260.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-310.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-309.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-305.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-291.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-283.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto  hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-272.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren. <br />
 Op de foto  hoofdrolspeler Joris van den Burg
    EMST20070617-270.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-263.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-254.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-298.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-261.JPG
  • Op de set van IN HET VUUR VAN DE STORM, de zesdelige miniserie met ieder een speellengte van 50 minuten. Sinds 2001 is 70% van deze productie voltooid en dit jaar zullen de laatste opnamen plaatsvinden. Het verhaal volgt de onmogelijke relatie tussen een Volksduitse jongen en een Joods meisje in het begin van WO-II. De serie is geschreven en geregisseerd door Raymond van Rijn. De productie is in handen van Virogo Film Productions onder leiding van Raymond van Rijn en Raymond van der Bas.<br />
 <br />
Setbezoek<br />
Op zondag 17 juni zijn filmopnamen gemaakt op het authentieke treinstation BEEKBERGEN.Dan wordt de terugkomst van hoofdrolspeler Hans Hallerbach gefilmd met een Oostenrijkse stoomlocomotief (52 3879) en drie rijtuigen (authentieke blokkendozen). Bovendien zal voor r een origineel geallieerd vliegtuig de Mustang P51 Damn Yankee” van Tom van der Meulen, boven de locatie op spectaculaire wijze zijn manoeuvres uitvoeren.
    EMST20070617-250.JPG
  • Facebook
  • Twitter
x